fredag 13. februar 2015

Unboxing Happybox.no

Hei og velkommen til min aller første blogg og youtube innlegg.

I annledningen min premiære så har jeg valgt å lage en unboxing og først inntrykk video av happybox.no

Happybox.no tilbyr et abonnement hvor man to ganger i året får tilsent en pakke med diverse kosmetikk og velværeprodukter. Hver pakke koster 498kr og skal innholde produkter til en verdi av 1600kr. Alle produktene er av merket skintechnologies. Som jeg nevnte i videon så har jeg forsøkt å finne ut hva disse produktene koster dersom man skulle kjøpe de hver for seg. Dette gjorde jeg for å verifisere prisene og se hvor man kunne få kjøpt flere dersom man skulle like det man fikk i pakken.

Nå kan det hende at jeg ikke har vært flink nok i å søke på nettet men, jeg kunne ikke finne disse produketne solgt hver for seg til full pris. Jeg syns at dette er litt rart for min erfaring er at slike pakker har som hensikt å gi potensielle kunder en "smaksprøve" på ny varer. Det er en fn måte å bli kjent med nye produkter til en rimelig pris. Men, dersom man ikke får kjøpt varene noe annet sted så begynner jeg å lure litt. Hva tenker dere?

Jeg har begynt å bruke de ulike produktene og kommer til å legge ut en review / omtale video når jeg føler at jeg har testet de lenge nok til å ha et solid grunnlag til å komme med en vurdering.

Nedenfor finner dere videon. Kos dere og kom gjerne med kommentarer og feed back.

Hilsen Yumi

Oversikt over produktene som kom med i Happybox Norge februar 2015 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar